Δείτε το ενημερωτικό υλικό από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Το διήγημα της Ιορδανίδου Μελπομένης «Η παρατηρήτρια» εντάσσεται στην παραγωγή κειμένου για την 3η ενότητα της Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου με θέμα «Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί». Η Μένη αποφάσισε να γράψει ένα διήγημα, για να αναδείξει τα ρατσιστικά στερεότυπα της κοινωνίας μας, της κάθε κοινωνίας.
Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου
Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΡΙΑ
Ελλάδα, Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024
Βρισκόμαστε στο 3ο Λύκειο Θεσ/νίκης, αυτή ήταν η τάξη μου, η θρυλική αίθουσα του Γ5 ή αλλιώς αίθουσα 43. Το γιατί είναι θρυλική θα το καταλάβετε στην συνέχεια. Νομίζω πως έφτασε όμως η ώρα για να σας γνωρίσω κάποια από τα παιδιά της τάξης μου.
Λοιπόν, δεύτερη σειρά θρανίων, θρανίο πρώτο, ο Γρηγόρης. Ο Γρηγόρης είναι το «φυτό» της τάξης, όπως τον αποκαλούν οι περισσότεροι. Στην πραγματικότητα είναι ένα ήσυχο παιδί που οι γονείς του το πιέζουν και του έχουν δώσει την εντύπωση πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να τον συμπαθήσουν οι καθηγητές ώστε να παίρνει πάντα σε όλα 20. Φυσικά και το ενισχύουν όλο αυτό χωρίς να τον αφήνουν, ακόμη και τώρα, να έχει κάποια άλλη ασχολία πέρα από το διάβασμα.
Στη συνέχεια έχουμε τον Θάνο και τη Σία δεύτερη σειρά προτελευταίο θρανίο. Αυτοί πάνε μαζί διότι είναι το κλασικό ζευγαράκι που τσακώνεται στο πρώτο διάλειμμα και στο σχόλασμα πάνε στην απέναντι καφετέρια για να φασωθούν. Είναι στην ίδια τοξική σχέση από το γυμνάσιο και απλώς φοβούνται να χωρίσουν γιατί τους βολεύει η όλη κατάσταση.
Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Σταματιάδη Σταμάτη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Παρτσιλή Ιωάννας. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Μαυρονάνου Λίας. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Γερόπουλου Κωνσταντίνου. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αντίνου Βασίλη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Ντουνούση Ανδρέα. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Κωνσταντινίδη Χάρη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ιορδανίδου Μελπομένης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αναγνώστου Χρήστου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ταφέκη Μαρίας. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Νεοκάζη Αλέξανδρου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Χαριτάκη Γιώργου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Αργυροπούλου Μαργαρίτας. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ελευθεριάδου Μελπομένης. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Δεμερτζόγλου Παναγιώτη. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Φρασιόλα Γιώργου. Οι μαθητές και οι μαθήτριεςτης Β΄τάξης της χρονιάς 2019-2020 λόγω της πανδημίας ολοκλήρωσαν τις δημιουργίες τους στην αρχή της φετινής χρονιάς. Μπορείτε να δείτε τα έργα των μαθητών/τιών πατώντας εδώ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 δημιούργησαν ένα χρονολογικό πίνακα με τα σημαντικότερα γεγονότα της επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους στις 3/2/1830.
Συνεργάστηκαν οι: Αλμανίδου Άννα, Αναγνώστου Χρήστος, Αργυροπούλου Μαργαρίτα, Δάμτσα Ανυαέλε Αστάρτη, Δεμερτζόγλου Παναγιώτης, Κουμαρέλη Ελισάβετ, Κωνσταντινίδης Χάρης, Νεοκάζης Αλέξανδρος Στη συνέχεια θα βρείτε δεσμούς προς το youtube με θέμα την κατασκευή ρομποτικού οχήματος. Καλό είναι να τα δείτε, ειδικά όσοι μαθητές/τριες συμμετέχουν στο πρόγραμμα ρομποτικής. https://www.youtube.com/watch?v=t7k9D1jDEtk https://www.youtube.com/watch?v=1n_KjpMfVT0 https://www.youtube.com/watch?v=xTILIkExKZo https://www.youtube.com/watch?v=DD8sYXKe268 https://www.youtube.com/watch?v=OTnw3t5M3XE https://www.youtube.com/watch?v=Uf9Gs7sSlQs https://www.youtube.com/watch?v=9ETsbyjzD98 Υπεύθυνη: κ. Αμανατιάδου Μαθήτριες και μαθητές του σχολείου μας. Ξεκινάει από σήμερα η τηλεκπαίδευση. Σήμερα, Δευτέρα 9/11, σας έχουμε στείλει μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πανελλήνιου σχολικού δικτύου με τις διευθύνσες των καθηγητών. Για να δείτε τα μηνύματά σας στο mail του πανελλήνιου σχολικού δικτύου πατήστε στον παρακάτω δεσμό και συμπληρώστε στο όνομα χρήστη το πρώτο μέρος από τη διεύθυνση του mail (μέχρι το @) και στον κωδικό πρόσβασης τον κωδικό σας. Υπενθυμίζουμε ότι ο κωδικός πρόσβασης είναι αυστηρά προσωπικός και δεν τον δίνετε σε κανέναν. Επίσης, κανείς, ούτε το σχολείο ούτε το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο δεν πρόκειται να σας τον ζητήσει. Όποιος σας τον ζητήσει, θέλει να σας εξαπατήσει. Ακολουθούν σύνδεσμοι με συμπληρωματικό υλικό ενημέρωσης για τον COVID σταλμένο από τον ΕΟΔΥ:
Checklist για μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου Πώς θα πρέπει να μιλάω σε παιδιά και έφηβους για τον ιό Οδηγίες για τη χρήση μάσκας για μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού-Γυμνασίου Οδηγίες για τη χρήση μάσκας για μαθητές/μαθήτριες Γυμνασίου-Λυκείου
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε! Προστατέψτε το παιδί σας, την οικογένειά σας και το σχολείο! Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον σωστό τρόπο να πλένουμε τα χέρια μας. Σύμφωνα με τις οδηγίες το πλύσιμο των χεριών πρέπει να διαρκεί 30 δευτερόλεπτα, με άλλα λόγια δύο φορές το τραγουδάκι των γενεθλίων. Παρακαλούμε τους γονείς - κηδεμόνες να φροντίσουν τα παιδιά τους να πλένουν σωστά τα χέρια τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του βίντεο. Επίσης να τονίσουν στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι αυτήν την περίοδο η αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής.
Υγιεινή Χεριών αφίσα, Έξι βήματα για τη σωστή εφαρμογή της Υγιεινής των Χεριών με πλύσιμο με νερό και σαπούνι. Δείτε εδώ. Τι πρέπει να γνωρίζω για να προστατεύσω τον εαυτό μου και το σχολείο μου Δείτε εδώ. Πώς διαχειριζόμαστε στο σχολείο τον κορονοϊό. Δείτε εδώ. Για τους μαθητές: Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάς! Δείτε εδώ. Για τους γονείς και τους κηδεμόνες: Λίστα με όσα δεν πρέπει να ξεχνάτε! Δείτε εδώ. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί: Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μαθήτριες και μαθητές, |