Δείτε τις εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης με θέμα τις διαπροσωπικές σχέσεις μαθητών/τριών και τη διαφορετικότητα:
Συγχαίρουμε τον Αποστολούδα Κοσμά, την Αργυροπούλου Αθανασία και τον Τσιαρδακλή Παναγιώτη, μαθητές του Α3 τμήματος του σχολείου μας, για τη συμμετοχή τους που τιμήθηκε με έπαινο στον 6ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Φίλων Οχυρού Ιστίμπεη υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με θέμα «Η Μάχη των Οχυρών». Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παπαδοπούλου Αθηνά (ΠΕ05-Γαλλικής).
Εργασία της Άννας Μαρίας Τσουγκοσβίλι στην «Ελένη» του Ευρυπίδη Δύο χρόνια μετά την επιστροφή στη Σπάρτη, η Ελένη γράφει στο ημερολόγιό της μερικές σελίδες αναμνήσεων. Τι πιστεύετε ότι θα γράψει για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της; Να συνθέσετε 2 σελίδες με τις σκέψεις της. Αγαπητό ημερολόγιο, Ποτέ δε θα ξεχάσω πως σαν σήμερα, πριν από δύο χρόνια, ξαναβρέθηκα στην αγαπημένη μου πατρίδα! Θυμάμαι τα πάντα καθαρά σαν να ήταν χθες. Την τεράστια συγκίνηση, όταν πατήσαμε μετά από τόσα χρόνια ξανά εδώ, στη Σπάρτη! Δεν πίστευα όλα αυτά τα δεκαεφτά χρόνια που ήμουν μόνη στην Αίγυπτο ότι θα ξαναέβλεπα τον άντρα μου κι ότι θα καταφέρναμε να γυρίσουμε πίσω μαζί. Πάλι καλά που μας βοήθησε η Θεονόη και δε μας πρόδωσε στον αδελφό της, τον Θεοκλύμενο, γιατί, αν είχε γίνει αυτό, ο Μενέλαος σίγουρα θα ήταν νεκρός, ίσως κι εγώ. Δεν έχω νιώσει μεγαλύτερο φόβο από εκείνη τη φορά, όμως ήμουν τόσο αποφασισμένη που δε μ’ ένοιαζε τίποτε, σκεφτόμουν μόνο τον τελικό στόχο. Έτσι, λοιπόν, με την επιστροφή μας αποκαταστάθηκε κι η δική μου φήμη. Ποτέ δεν απάτησα τον άντρα μου, δεν παράτησα την κόρη μου για τον έρωτα του Πάρη! Ένα απλό πιόνι ήμουν στα χέρια της θεάς Ήρας και της θεάς Αθηνάς, που ήθελαν να εκδικηθούν τη θεά Αφροδίτη. Τώρα όμως πιο πολύ χαίρομαι για την κόρη μου, που πλέον μπορεί να είναι με κάποιον, χωρίς να σκέφτεται αυτός ότι αν μοιάζει σ’ εμένα, τη μητέρα της, τότε θα είναι άπιστη. Επίσης, όλοι όσοι χάθηκαν εξαιτίας μου, επειδή, δηλαδή, πίστευαν ένα ψέμα για μένα, τώρα κι από εκεί που βρίσκονται γνωρίζουν την αλήθεια, όπως για παράδειγμα, η μητέρα μου και τα αδέλφια μου. Κι αυτό κάπως με ηρεμεί και με ανακουφίζει. Είμαι τόσο χαρούμενη που ξαναζώ μαζί με τον άντρα μου μία ευτυχισμένη ζωή, χωρίς προβλήματα και που μετά από τόσα χρόνια ξανασμίξαμε και συνεχίζουμε να αγαπιόμαστε! Σχεδιάζουμε, μάλιστα, να στείλουμε δώρα στη Θεονόη, για να την ευχαριστήσουμε, όπως θα κάνουμε από δω και πέρα κάθε χρόνο τέτοιο καιρό. Βέβαια, αυτό που θα με κάνει ακόμα πιο χαρούμενη είναι ότι η κόρη μου σε λίγο καιρό θα γίνει γυναίκα ενός γενναίου βασιλιά, με τον οποίο αγαπιούνται πολύ και θα κάνουν μαζί οικογένεια, πράγμα που δε θα μπορούσε να συμβεί, αν δεν είχε αποκατασταθεί η τιμή κι η υπόληψή μου. Ευτυχώς όλα πήγαν καλά για τη δική μας οικογένεια! Δυστυχώς, βέβαια, δεν ισχύει το ίδιο για τις οικογένειες τόσων θυμάτων του Τρωικού πολέμου … Πολύ κρίμα που οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουμε τη ματαιότητα των πολέμων που κάνουμε! Σε αφήνω τώρα, αγαπητό μου ημερολόγιο, γιατί θέλω να συνεχίσω το υφαντό μου στον αργαλειό. Θα τα ξαναπούμε, όταν βρω χρόνο. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ Β΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΤΙΤΑΝ Οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης (Β1, Β2) του 3ου Γυμνασίου, στις 3 Μαΐου 2022, επισκέφθηκαν το εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ στην Ευκαρπία και συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό-διαδραστικό πρόγραμμα «Doctor Why και οι υπερδυνάμεις της επιστήμης», το οποίο ανήκει στο Εθνικό κέντρο Φυσικών Επιστημών «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ». Οι μαθητές/τριες ανά δύο χρησιμοποίησαν ρομποτικό βραχίονα και υπολογιστή, προγραμμάτισαν και, μέσα από τη βιωματική δράση, πειραματίστηκαν και μελέτησαν τον ρομποτικό βραχίονα. Επίσης παρακολούθησαν την παραγωγική διαδικασία του τσιμέντου. Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Αμανατιάδου Γεωργία, Λώλου Ελένη, Παπαδόπουλος Σωτήριος. Δείτε εδώ φωτογραφίες από τη δράση. Η ομάδα δράσης 2 προτείνει οι μαθητές να παρακολουθήσουν την ταινία "Οι φάλαινες δεν κολυμπούν"
στο παρακάτω link: Η ταινία αναφέρεται στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι νέοι να αποδεχτούν την εξωτερική τους εμφάνιση, ώστε να γίνουν μέρος ενός κοινωνικού συνόλου. Επίσης, για τα στερεότυπα, την αναθεώρηση τους και τη διεκδίκηση της ιδιαιτερότητας του καθενός. Ο σκηνοθέτης μας λέει για την ταινία του: «Όπως θα δείτε, η ταινία ‘Οι φάλαινες Δεν Κολυμπούν’ μιλάει για έναν έφηβο που δεν ‘κολλάει’ στα κοινωνικά πρότυπα. Αυτό που θέλησα να δείξω με ειλικρίνεια, είναι ότι μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις και να γίνεις ό,τι θέλεις στη ζωή σου, με την προϋπόθεση ότι θα ξεπερνάς τις αρνητικές σκέψεις. Κάνοντας αυτό, και εάν είσαι ο εαυτός σου, θα συναντήσεις απίστευτους ανθρώπους που θα σε βοηθήσουν στις δύσκολες στιγμές της ζωής σου. Ακόμα και αν η ταινία είναι λίγο δύσκολη, με άγριο χιούμορ, μιλάει για ελπίδα και για το πώς μπορείς να είσαι ανοικτός στο απροσδόκητο. Ελπίζω να ευχαριστηθείτε βλέποντάς την, όσο ευχαριστήθηκα φτιάχνοντάς την».
Σας προτείνουμε τα παρακάτω βίντεο για την ασφαλή πλοήγηση στον παγκόσμιο ιστό από τις αντίστοιχες σελίδες του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου-SaferInternet4Kids-Greek Safer Internet Center. 1) Iδιωτικότητα στο διαδίκτυο: https://www.youtube.com/watch?v=X1Xc2AVd83k 2) Προσωπικά δεδομένα: https://www.youtube.com/watch?v=OV5Oy9XfwT4 Οι μαθητές της Α΄ τάξης (Α1,Α3) του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, την Τρίτη 12 Απριλίου στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής ενότητας «Δημιουργώ και Καινοτομώ» , επισκέφθηκαν το Μουσείο Ψευδαισθήσεων “Museum of Illusions” στην οδό Δόξης 5 στα Λαδάδικα και πειραματίστηκαν με τις ψευδαισθήσεις. Τους δόθηκε και ένα δωρεάν εισιτήριο για μελλοντική επίσκεψη. Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Αμανατιάδου Γεωργία, Λώλου Ελένη, Παπαδόπουλος Σωτήριος. Δείτε φωτογραφίες από τη δράση. Ένα μεγάλο μπράβο στα μέλη του 15μελούς μαθητικού συμβουλίου του σχολείου μας που εργάστηκαν για τον καλλωπισμό των παρτεριών της αυλής!!! Οι μαθητές της Α΄τάξης (Α1, Α2, Α3) του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο του μαθήματος των Εργαστηρίων δεξιοτήτων και της Τεχνολογίας, επισκέφθηκαν τον Πολυχώρο Πολιτισμού της πρώην Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων «Χαμιδιέ- Ισλαχανέ» την 1η Απριλίου (το τμήμα Α1) και στις 7 Απριλίου (τα τμήματα Α2,Α3). Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Αμανατιάδου Γεωργία, Λώλου Ελένη, Παπαδόπουλος Σωτήριος. Δείτε φωτογραφίες από τη δράση. Οι μαθητές της Α΄ τάξης (τμήμα Α1) του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, στο πλαίσιο της θεματικής ενότητας των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων«Δημιουργώ και Καινοτομώ – Δημιουργική σκέψη και Πρωτοβουλία, STEM – Εκπαιδευτική Ρομποτική» , στις 29 Μαρτίου 2022, πραγματοποίησαν επίσκεψη στον πολυχώρο της EDUACT στη ΧΑΝΘ και εξοικειώθηκαν στη ρομποτική και την τεχνολογία μέσα από την έρευνα, το παιχνίδι και την κατασκευή ρομπότ. Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Λώλου Ελένη, Αμανατιάδου Γεωργία. Δείτε φωτογραφίες από τη δράση.
ΧΑΪΚΟΥ (ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ : ΖΙΩΓΑ ΣΟΦΙΑ) Το χαϊκού είναι μορφή ιαπωνικού ποιήματος. Ένα χαϊκού έχει 17 συλλαβές και χωρίζεται σε τρεις στίχους. Ένα χαϊκού περιγράφει μια στιγμή του χρόνου. Συχνά αυτή η εικόνα αποκαλύπτει και πώς νιώθει ο δημιουργός του χαϊκού.
Ένας σημαντικός Έλληνας ποιητής που έγραψε χαϊκού είναι ο Γιώργος Σεφέρης. Είτε βραδιάζει είτε φέγγει μένει λευκό το γιασεμί.
Ακολουθούν τα χαϊκού των μαθητών /τριών του Γ'2.
Πέφτουν τα φύλλα Βροχή και λάσπη παντού Μελαγχολία
Κρύο έρχεται Ολόλευκο τοπίο Από το χιόνι.
Γλυκό τοπίο Δροσερό αεράκι Άνθη κερασιάς. ΤΡΕΜΚΑΤΖΗ Μ.
Έκανα μπάνιο Μέσα στο καλοκαίρι Πόσο ωραία!
Το φθινόπωρο έρχεται αεράκι πέφτουν φύλλα. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ Α.
Μες στο σπιτάκι Όλη μέρα χιονίζει Και δεν αντέχω.
Στο χωραφάκι Νωρίς το μεσημέρι Πέφτουν τα φύλλα.
Πάνω στο δέντρο Ανθίζουν τα λουλούδια Και μου αρέσει. ΜΕΤΑΞΟΥΔΗΣ Θ.
Φύλλα κίτρινα Πέφτουνε βροχές Φθινοπώριασε ΣΥΜΕΩΝΙΔΟΥ Σ.
Μια πασχαλίτσα Ήρθε στο χεράκι μου Και την άγγιξα
Χειμώνα φέτος Θα φέρεις χιόνι άσπρο Άντε να δούμε.
Πέφτουνε φύλλα Τα μαζεύουνε για να Πέσουν στη στοίβα. ΜΠΟΡΣΙ Κ. Συμμετοχή των μαθητριών του Α’2 του σχολείου μας στον μαθητικό διαγωνισμό ζωγραφικής με θέμα: «Μικρασία-100 Χρόνια Μνήμης». Τη διοργάνωση έχει αναλάβει το Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών Σχέσεων και Απόδημου Ελληνισμού σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Παιδείας και το Κέντρο Πολιτισμού του δήμου Θεσσαλονίκης.
1. ΑΡΕΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ2.NWADIKE FAVOUR3. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ-ΕΙΡΗΝΗ4. ΧΑΤΖΗΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ-ΖΩΗ1.Η ομάδα δράσης 2 του σχολείου μας προτείνει την διαδικτυακή επιμορφωτική εκδήλωση, με θέμα: «Δικαιώματα του παιδιού και σχολείο», η οποία θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 22 Μαρτίου και ώρες 17: 30 -20:30. Απευθύνεται σε στελέχη εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς, γονείς, κηδεμόνες και κυρίως σε όλα Είναι -πολύ πικρά- εντυπωσιακό το πόσο επίκαιρα ακούγονται σήμερα τα λόγια του ποιητή: «Ανέμυαλοι όσοι αποζητούν τη δόξα με λόγχες και με δυνατά στον πόλεμο κοντάρια, λογιάζοντας αστόχαστα πως έτσι θα πάψουν των θνητών τις συμφορές· γιατί, αν το δίκιο σου ζητάς με το αίμα, η αμάχη δε θα λείψει από τον κόσμο·», (ΣΤΙΧΟΙ 1270-1276). Ο ποιητής υποστηρίζει πως μόνο ο διάλογος μπορεί να δώσει τέλος στις ανθρώπινες διαμάχες (1277-9) και να αποτρέψει έτσι τα δεινά και τη φρίκη του πολέμου. Τα παραπάνω λόγια εκφράζουν το αντιπολεμικό πνεύμα του Ευριπίδη και αποτελούν έμμεση καταγγελία του ποιητή εναντίον εκείνων που πιστεύουν ότι ο πόλεμος μπορεί να επιλύει τις διαφορές μεταξύ των ανθρώπων. Από τη Δράση 2 του σχολείου μας προτείνεται: Διαδικτυακή εκδήλωση “Βία σε βάρος των γυναικών: μία διαθεματική συζήτηση” στις 7 Φεβρουαρίου 2022. Με αφορμή τα ολοένα αυξανόμενα περιστατικά έμφυλης βίας, η Αντιδημαρχία Παιδείας διοργανώνει σε συνεργασία με το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων Θεσσαλονίκης τη διαδικτυακή δράση «Βία σε βάρος των Γυναικών: μια διαθεματική Συζήτηση», τη Δευτέρα 07 Φεβρουαρίου 2022 στις 19:00.
Στο πλαίσιο αυτό, η Αντιδήμαρχος Παιδείας κ.Ιωάννα Κοσμοπούλου απηύθυνε το παρακάτω κάλεσμα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς όλων των Γυμνασίων και Λυκείων της πόλης.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί μέσω Zoom (Join Zoom Meeting https://us02web.zoom.us/j/88209132143 Meeting ID: 882 0913 2143) και θα μεταδοθεί ζωντανά από το κανάλι του Δήμου Θεσσαλονίκης στο Youtube https://www.youtube.com/c/cityofthessaloniki
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες που συμμετείχαν στο θεατρικό εργαστήρι της ομάδας "Μικρός Βορράς" και στην παράσταση #Odysseia_the_real_project!
Δείτε την παράσταση εδώ. Δείτε φωτογραφίες από τις συναντήσεις του εργαστηρίου εδώ. Δείτε φωτογραφίες από την παράσταση εδώ.
Συμμετέχοντες και συμμετέχουσες του εργαστηρίου ανά τμήμα:
1.Αμαξοπούλου Μυρτώ (Α1) 2.Κουτσανδρέας Δημήτρης (Α1) 3.Παπαδοπούλου Κατερίνα (Α2) 4.Σαββίδης Αντώνης (Α2) 5.Αποστολούδας Κοσμάς (Α3) 6.Αργυροπούλου Αθανασία(Α3) 7.Κοσκερίδης ‘Ομηρος(Α3) 8.Μπέντο Κρίστο(Α3) 9.Παναγιωτίδου Άρτεμις(Α3) 10.Παντελίδης Αλέξανδρος(Α3) 11. Σιδεράς Χρήστος(Α3) 12. Τσιαρδακλής Παναγιώτης (Α3) 13. Πολατσίδου Ηλιάνα (Β2) 14.Σκουρκέα Ηρώ (Β2) Παρουσίαση για τον σχολικό εκφοβισμό εδώ.
Προτεινόμενα βίντεο για τον σχολικό εκφοβισμό
1.Το τίμημα της σιωπής https://www.youtube.com/watch?v=nqyTMqJhsnQ 2.'Ενα συγκλονιστικό βίντεο για το σχολικό εκφοβισμό (bullying) , μέσα από την μαρτυρία ενός παιδιού https://www.youtube.com/watch?v=8tv3ObwCm5s 3.Σχολικός εκφοβισμός: Είμαι σαν και σένα! https://www.youtube.com/watch?v=JqyCnRtQ-xo 4.Μέρα στο σχολείο - Μια ιστορία ενδοσχολικής βίας https://www.youtube.com/watch?v=PrR7RdXR_R8 5.Για να μη χαθούν τα χρώματα https://www.youtube.com/watch?v=1Wbm2JlfS6E 6.Είναι σχολικός εκφοβισμός; (animation) https://www.youtube.com/watch?v=90cyaDCTRVw 7.cyberbullying https://www.youtube.com/watch?v=scwL0qlRukk 8.Cyber Bullying (UNICEF) https://www.youtube.com/watch?v=asTti6y39xI 9. Bullying - Ενδοσχολική βία - Εκφοβισμός https://www.youtube.com/watch?v=Dq5ofHMnyII 10.«Δεν θέλω να πάω σχολείο» -Η καμπάνια για το bullying από «Το Χαμόγελο του Παιδιού» . https://www.youtube.com/watch?v=_ByQp1VqA1A 11.Animation - Bullying in School https://www.youtube.com/watch?v=J0EES7vdV1g 12.Anti-Bullying Animation .https://www.youtube.com/watch?v=Q81bsGI-JcY 13.Bullying- Σχολική Βία https://www.youtube.com/watch?v=pUgQ9vUgaGM 14. Σχολικός εκφοβισμός- bullying https://www.youtube.com/watch?v=FeTB8YshKNY 15.Σχολική Βία https://www.youtube.com/watch?v=RWV8ZKysdBo Συγχαρητήρια στην ομάδα Robotmaniacs-3gym-thess του σχολείου μας για τη διάκρισή τηςστον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών!Αποτελέσματα αξιολόγησης έργων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών
Η Οργανωτική επιτροπή του Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών https://openedtech.ellak.gr/ ανακοινώνει τα αποτελέσματα της αξιολόγησης των έργων του 3ου Πανελλήνιου Διαγωνισμού Ανοιχτών Τεχνολογιών που πραγματοποιήθηκε την σχολική χρονιά 2020-2021. Ο κύριος στόχος του διαγωνισμού είναι ο διαμοιρασμός της γνώσης ανάμεσα στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς, τα σχολεία και ευρύτερα στην κοινωνία. Εκατοντάδες μαθητές και μαθήτριες από όλη την Ελλάδα, παρά του περιορισμούς λόγω της πανδημίας, συμμετείχαν στον 3ο Διαγωνισμό με την πολύτιμη στήριξη των εκπαιδευτικών τους και πειραματίστηκαν μαθαίνοντας με Ανοιχτές Τεχνολογίες. Στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών δήλωσαν συμμετοχή πανω απο 1000 μαθητες και 160 εκπαιδευτικοί με 128 ομαδες από όλες τις περιφέρειες της χώρας και σε 95 ομάδες μαθητών που συνέχισαν στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού, χορηγήθηκε ο εξοπλισμός για να υλοποιήσουν το έργο τους. Στο https://openedtech.ellak.gr μπορείτε να δείτε όλα τα έργα που υλοποίησαν οι μαθητές και τα διαθέτουν με ελεύθερες άδειες χρήσης ώστε να χρησιμοποιούνται ως εκπαιδευτικό υλικό από όλα τα σχολεία. Όλα τα έργα των ομάδων που ολοκληρώθηκαν ήταν εξαιρετικά. Τα 41 έργα που διακρίθηκαν, ξεχώρισαν για την ιδέα, την υλοποίησή της, τις αναλυτικές οδηγίες κατασκευής-χρήσης και διδασκαλίας που δίνουν την δυνατότητα να είναι επαναχρησιμοποιήσιμα τα έργα και από άλλα σχολεία. Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί θερμά όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στον Διαγωνισμό. Ιδιαιτέρως αναγνωρίζει τη δημιουργικότητά τους, αλλά και την συμβολή τους στο να δημιουργηθεί μια ευρύτερη κοινότητα με πρωταρχικό μέλημα την ελεύθερη πρόσβαση στη γνώση. Η Οργανωτική Επιτροπή ευχαριστεί το Ίδρυμα Ωνάση με την συμβολή του οποίου ο απαραίτητος εξοπλισμός ανοιχτών τεχνολογιών χορηγήθηκε σε περισσότερες από 90 ομάδες μαθητών από όλη την Ελλάδα. ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΑΝ(με αλφαβητική σειρά) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ
Για την κατηγορία της Κλιματικής Αλλαγής (Συνέχιση έργου από τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Για την κατηγορία της Κλιματικής Αλλαγής (Συνέχιση έργου από τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό)
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ
Για την κατηγορία της Κλιματικής Αλλαγής (Συνέχιση έργου από τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό)
OPEN EDUCATIONAL TECHNOLOGIES 3ΟΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Robotmaniacs-3gym-thess
Με χαρά ανακοινώνουμε ότι η ομάδα Robotmaniacs-3gym-thess του 3ου Γυμνάσιου Θεσσαλονίκης ολοκλήρωσε με επιτυχία τη συμμετοχή της στον 3ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ανοιχτών Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση, με παραδοτέο έργο της την κατασκευή αυτοκινούμενου ρομποτικού οχήματος με χρήση αισθητήρων και μικροελεγκτή arduino. Στην ομάδα συμμετείχαν 56 συνολικά μαθητές/τριες της Β΄και Γ΄τάξης των σχολικών ετών 2019-20,2020-21.
Σας ενημερώνουμε ότι η ώρα προσέλευσης των μαθητών για την τελετή του αγιασμού τη Δευτέρα 13/9/2021 είναι 8.30 με 8.45. Μετά τον αγιασμό θα δοθούν τα βιβλία στους μαθητές όλων των τάξεων. Παρακαλούνται οι μαθητές να έχουν μαζί τους τσάντα για να μεταφέρουν τα βιβλία καθώς και ένα από τα παρακάτω έγγραφα: α) δήλωση αρνητικού self-test των τελευταίων 24 ωρών -υπογεγραμμένη από κηδεμόνα β) πιστοποιητικό εμβολιασμού γ) πιστοποιητικό νόσησης του τελευταίου 6μήνου.
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! Το σχολείο μας συμμετείχε με 12 μαθήτριες/μαθητές της Γ' τάξης στο πρόγραμμα του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης ΞΕΝΑΓΟΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ. Στόχος του προγράμματος ήταν να δημιουργηθεί ένας διαδραστικός χάρτης της Θεσσαλονίκης στον οποίο οι μαθήτριες/μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων θα παρουσιάζουν με κείμενο και ηχητικό αρχείο ένα σημείο της πόλης μας σε μία ή περισσότερες γλώσσες. Ως σχολείο παρουσιάσαμε τα παρακάτω σημεία: Μπορείτε να δείτε τον διαδραστικό χάρτη πατώντας εδώ.
Δείτε την εργασία των μαθητριών Πολατσίδου Ηλιάνας και Σκουρκέα Ηρώς του Α2 για τη διατροφή των Ελλήνων κατά την περίοδο του 1821 στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας στον παρακάτω σύνδεσμο: Ακούστε την εκπομπή "Taboo στο ράφι" των Ιορδανίδου Μένη και Κωνσταντινίδη Χάρη, μαθητών της Γ' Γυμνασίου, στο European School Radio, το Σάββατο 12/5 στη ζώνη 13.00-14.00. (Βάζετε ένα ψευδώνυμο και ανοίγετε τον ήχο). Όλες οι εκπομπές είναι διαθέσιμες και μετά την παρουσίασή τους στο αρχείο των παραγωγών της ιστοσελίδας (επιλέγετε τύπο:σύντομη θεματική εκπομπή) 1) Εργασίες μαθητών Α' τάξης στο μάθημα της Γλώσσας για την 'πολυτροπικότητα' των κειμένων
ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ
2) Εργασίες μαθητών της Α' τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το απόσπασμα
"Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς" της Μαρούλας Κλιάφα. «Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς», Μαρούλα Κλιάφα
3) Εργασίες μαθητών της Α΄ τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το μυθιστόρημα 'Λεώνη' της Μαρίας Πυλιώτου.
4) Εργασίες μαθητών της Α΄ τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το απόσπασμα 'Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο' από το μυθιστόρημα "Η εποχή των υακίνθων" της Τούλας Τίγκα.
"Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο", Τούλα Τίγκα
Ακούστε την εκπομπή "Αλκοολισμός" της Μαργαρίτας Αργυροπούλου, μαθήτριας της Γ' Γυμνασίου, στο European School Radio, τη Δευτέρα 12/4 στη ζώνη 16.00-17.00. (Βάζετε ένα ψευδώνυμο και ανοίγετε τον ήχο). Συγχαρητήρια στους παρακάτω μαθητές του σχολείου μας που συμμετείχαν στον Πανελλήνιο Ψηφιακό Διαγωνισμό «Λέμε Όχι στον Σχολικό και Διαδικτυακό Εκφοβισμό» που διοργάνωσε για έκτη συνεχή χρονιά το Διεθνές Κέντρο Ολυμπιακής Εκεχειρίας με το British Council. Συμμετείχαν οι παρακάτω μαθητές της Α' τάξης του σχολικού έτους 2018-2019: Σκουρκέα Βασιλεία Ελευθεριάδου Μελπομένη Ιορδανίδου Μελπομένη Αργυροπούλου Μαργαρίτα Σακουλιάν Ανδρέας
Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου. Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού. Δείτε την εργασία της μαθήτριας Ιορδανίδου Μένης. Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου. Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού. Δείτε την εργασία των μαθητών Δεμερτζόγλου Παναγιώτη και Κωνσταντινίδη Χάρη. Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου. Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού. Δείτε την εργασία του μαθητή Χρήστου Αναγνώστου:
Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου. Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού. Δείτε την εργασία της μαθήτριας Αργυροπούλου Μαργαρίτας. 1821-2021
Το 2021 γιορτάζουμε την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821. Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί ένα γεγονός μεγίστης σημασίας , γιατί έδωσε στο Ελληνικό έθνος την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ του και ένα ΚΡΑΤΟΣ στην οικογένεια των εθνικών κρατών. Oι μαθητές/τριες του Γ’2 τμήματος του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, αναλογιζόμενοι τους Αγώνες και τις Θυσίες των ηρώων του 1821, τους τιμούν με τον δικό τους ξεχωριστό τρόπο μέσω των εργασιών τους που ακολουθούν.
Η καθηγήτρια Ζιώγα Σοφία.
ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ) ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΜΕΝΗ) Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΝΤΟΥΝΟΥΣΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ) ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 1 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ) ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 2 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ) ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 3 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ) ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ (ΦΡΑΣΙΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ) ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΧΑΡΙΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)
Δείτε το ενημερωτικό υλικό από το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Το διήγημα της Ιορδανίδου Μελπομένης «Η παρατηρήτρια» εντάσσεται στην παραγωγή κειμένου για την 3η ενότητα της Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου με θέμα «Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί». Η Μένη αποφάσισε να γράψει ένα διήγημα, για να αναδείξει τα ρατσιστικά στερεότυπα της κοινωνίας μας, της κάθε κοινωνίας. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΡΙΑ Ελλάδα, Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024 Βρισκόμαστε στο 3ο Λύκειο Θεσ/νίκης, αυτή ήταν η τάξη μου, η θρυλική αίθουσα του Γ5 ή αλλιώς αίθουσα 43. Το γιατί είναι θρυλική θα το καταλάβετε στην συνέχεια. Νομίζω πως έφτασε όμως η ώρα για να σας γνωρίσω κάποια από τα παιδιά της τάξης μου. Λοιπόν, δεύτερη σειρά θρανίων, θρανίο πρώτο, ο Γρηγόρης. Ο Γρηγόρης είναι το «φυτό» της τάξης, όπως τον αποκαλούν οι περισσότεροι. Στην πραγματικότητα είναι ένα ήσυχο παιδί που οι γονείς του το πιέζουν και του έχουν δώσει την εντύπωση πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να τον συμπαθήσουν οι καθηγητές ώστε να παίρνει πάντα σε όλα 20. Φυσικά και το ενισχύουν όλο αυτό χωρίς να τον αφήνουν, ακόμη και τώρα, να έχει κάποια άλλη ασχολία πέρα από το διάβασμα. Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Σταματιάδη Σταμάτη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Παρτσιλή Ιωάννας. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Μαυρονάνου Λίας. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Γερόπουλου Κωνσταντίνου. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αντίνου Βασίλη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Ντουνούση Ανδρέα. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Κωνσταντινίδη Χάρη. Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ιορδανίδου Μελπομένης Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αναγνώστου Χρήστου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ταφέκη Μαρίας. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Νεοκάζη Αλέξανδρου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Χαριτάκη Γιώργου. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ελευθεριάδου Μελπομένης. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Αργυροπούλου Μαργαρίτας. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Δεμερτζόγλου Παναγιώτη. Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό. Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Φρασιόλα Γιώργου. Οι μαθητές και οι μαθήτριεςτης Β΄τάξης της χρονιάς 2019-2020 λόγω της πανδημίας ολοκλήρωσαν τις δημιουργίες τους στην αρχή της φετινής χρονιάς. Μπορείτε να δείτε τα έργα των μαθητών/τιών πατώντας εδώ. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 δημιούργησαν ένα χρονολογικό πίνακα με τα σημαντικότερα γεγονότα της επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους στις 3/2/1830.
Συνεργάστηκαν οι: Αλμανίδου Άννα, Αναγνώστου Χρήστος, Αργυροπούλου Μαργαρίτα, Δάμτσα Ανυαέλε Αστάρτη, Δεμερτζόγλου Παναγιώτης, Κουμαρέλη Ελισάβετ, Κωνσταντινίδης Χάρης, Νεοκάζης Αλέξανδρος |
- Κατασκευή ρομποτικού οχήματος
- Τηλεκπαίδευση
- ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ COVID
- ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ
- NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4692 Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις.
- Πώς πλένουμε τα χέρια μας
- Οδηγίες σχετικά με τον κορονοϊό
- Μάσκα
- Ηλεκτρονική Τάξη 3ου Γυμνασίου
- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
- Θέματα Προηγούμενων Χρόνων ΚΠΓ-ΑΓΓΛΙΚΑ- Β2
- Οδηγίες του υπουργείου παιδείας για τον κορονοϊό
- Οδηγίες για τον κορονοϊό
- Η κυρία Βάσω και ο κύριος Ιορδάνης
- 1η θέση στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό saferinternet4kids μαθητών του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης
- Πρόγραμμα δακτυλογράφησης με τυφλό σύστημα
- Το παιχνίδι της Οδύσσειας
- 1η και 2η ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ECOMOBILITY!
- Κινητό τηλέφωνο-Ηλεκτρονικές συσκευές
- Σύνδεση στο διαδίκτυο ... με σύνεση
- Κανονισμός μαθητικών κοινοτήτων
- ΠΟΙΝΕΣ - ΕΠΑΙΝΟΙ - ΔΙΑΓΩΓΗ
- Απουσίες, τι πρέπει να ξέρετε