Ξεκινάει από σήμερα η τηλεκπαίδευση. Σήμερα, Δευτέρα 9/11, σας έχουμε στείλει μήνυμα στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πανελλήνιου σχολικού δικτύου με τις διευθύνσες των καθηγητών.
Για να δείτε τα μηνύματά σας στο mail του πανελλήνιου σχολικού δικτύου πατήστε στον παρακάτω δεσμό και συμπληρώστε στο όνομα χρήστη το πρώτο μέρος από τη διεύθυνση του mail (μέχρι το @) και στον κωδικό πρόσβασης τον κωδικό σας. Υπενθυμίζουμε ότι ο κωδικός πρόσβασης είναι αυστηρά προσωπικός και δεν τον δίνετε σε κανέναν. Επίσης, κανείς, ούτε το σχολείο ούτε το πανελλήνιο σχολικό δίκτυο δεν πρόκειται να σας τον ζητήσει. Όποιος σας τον ζητήσει, θέλει να σας εξαπατήσει.
Η ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ Εκδίδομε τον ακόλουθο νόμο που ψήφισε η Βουλή:
ΜΕΡΟΣ Α΄ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ, ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Άρθρο 1 Εργαστήρια Δεξιοτήτων 1. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, εισάγεται πιλοτικά στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση δράση με τίτλο «Εργαστήρια Δεξιοτήτων», η οποία συνίσταται στη δοκιμαστική προσθήκη νέων θεματικών κύκλων στο Νηπιαγωγείο και στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Δημοτικού και του Γυμνασίου με σκοπό την ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στους μαθητές. Με όμοια απόφαση, η οποία εκδίδεται ύστερα από εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ορίζονται η χρονική διάρκεια εφαρμογής της πιλοτικής δράσης, ο αριθμός, η διάρκεια και το περιεχόμενο των νέων θεματικών κύκλων και των επιμέρους θεματικών ενοτήτων καθενός εξ αυτών, ο αριθμός και η γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων στις οποίες εισάγεται η πιλοτική δράση, το ωρολόγιο πρόγραμμα μαθημάτων που εφαρμόζεται στις μονάδες αυτές, οι ειδικότητες των εκπαιδευτικών στους οποίους ανατίθεται η διδασκαλία των νέων θεματικών κύκλων και ενοτήτων, ο τρόπος αξιολόγησης των μαθητών και ρυθμίζεται κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή της πιλοτικής δράσης, συμπεριλαμβανομένων της οργάνωσης και υλοποίησης σχετικών επιμορφωτικών και υποστηρικτικών δραστηριοτήτων. 2. Με την ολοκλήρωση της πιλοτικής δράσης της παρ. 1, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής συντάσσει έκθεση αποτελεσμάτων και γνωμοδοτεί προς τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων αναφορικά με την εισαγωγή ή μη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων σε όλες τις σχολικές μονάδες Νηπιαγωγείου, Δημοτικού και Γυμνασίου, ή άλλως τη διενέργεια ή μη νέας πιλοτικής δράσης.
Δείτε στο παρακάτω βίντεο τον σωστό τρόπο να πλένουμε τα χέρια μας.
Σύμφωνα με τις οδηγίες το πλύσιμο των χεριών πρέπει να διαρκεί 30 δευτερόλεπτα, με άλλα λόγια δύο φορές το τραγουδάκι των γενεθλίων.
Παρακαλούμε τους γονείς - κηδεμόνες να φροντίσουν τα παιδιά τους να πλένουν σωστά τα χέρια τους, σύμφωνα με τις οδηγίες του βίντεο. Επίσης να τονίσουν στα παιδιά πόσο σημαντικό είναι αυτήν την περίοδο η αυστηρή τήρηση των κανόνων υγιεινής.
Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί: α. γιατί δεν πρέπει να χρησιμοποιούν μάσκα οι υγιείς, β. πώς πρέπει να τη χρησιμοποιούν αυτοί που πρέπει, γ. πώς τη βάζουμε, πώς τη βγάζουμε, πώς την πετάμε.
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, μαθήτριες και μαθητές, μπορείτε να βρείτε τα μαθήματα που προσφέρονται από το σχολείο μας στην ηλεκτρονική τάξη. Πατήστε εδώ:
Για όσους/όσες θέλουν να εξασκηθούν για το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας επιπέδου Β2, θα αναρτώνται παλαιότερα και ενδεικτικά θέματα. Στείλτε τις απαντήσεις σας στο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
. Καλή επιτυχία!
Μετά από πολλά χρόνια στο σχολείο μας η κυρία Βάσω και ο κύριος Ιορδάνης λειτούργησαν σήμερα το κυλικείο για τελευταία φορά.
Κυρία Βάσω και κύριε Ιορδάνη, πώς να μπορέσουν οι λέξεις να πουν τα αισθήματα; πώς να μεταφέρουν τα αισθήματά μας για σας; πώς να πουν πόσο πολύ σας αγαπήσαμε και σας αγαπάμε; πώς να πουν πόσο πολύ θα μας λείψετε;
Τόσα χρόνια που είμαστε σ' αυτό το σχολείο ήσασταν η πρωινή μας χαρούμενη καλημέρα! Ήσασταν ένα χαμόγελο που έμοιαζε σα μια λωρίδα καταγάλανου ουρανού σε μια συννεφιασμένη μέρα! Ήσασταν ο καλός ο λόγος! Ήσασταν ο καφές και το κουλούρι μας, οι ιστορίες από τα παλιά χρόνια, τα αστεία και τα πειράγματα.
Κι αν οι τοίχοι του σχολείου, τα παράθυρα, τα θρανία, οι αίθουσες, το αμφιθέατρο, αν είχαν όλα αυτά μιλιά, τότε το μόνο που θα έλεγαν ήταν «κυρία Βάσω και κύριος Ιορδάνης», γιατί πίσω από καθετί ήσασταν εσείς.
Όμως έρχεται κάποια στιγμή που τη χαρά την ακολουθεί η θλίψη, γιατί κάπως έτσι είναι η ζωή με τις ανηφόρες της και τις κατηφόρες. Κι αν αυτή τη στιγμή περισσεύει η θλίψη, κι αν τώρα κυλούν στα μάτια μας και στα μάτια σας τα δάκρυα, θέλουμε καθώς θα διαβάζετε αυτό το ψυχρό χαρτί να έχετε πάντα κατά νου όλους εμάς που θα σας σκεφτόμαστε και να θυμάστε πάντα ότι σας αγαπήσαμε πολύ. Να περνάτε χαρούμενα τις μέρες που θα 'ρθουν. Στο καλό κυρία Βάσω! Στο καλό κύριε Ιορδάνη!
Οι καθηγήτριες και οι καθηγητές του Γυμνασίου Θεσσαλονίκη, Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2020
Πέντε μαθητές/τριες του σχολείου μας διακρίθηκαν με το πρώτο βραβείο στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου (saferinternet4kids) του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας με τίτλο «Όλοι μαζί για ένα καλύτερο Διαδίκτυο», στη βαθμίδα των γυμνασίων
Κάντε κλικ στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος
Συγκεκριμένα, τα παιδιά της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κλήθηκαν να αποτυπώσουν τις ιδέες τους για τους τρόπους με τους οποίους τα ψηφιακά κοινωνικά δίκτυα δημιουργούν πρότυπα και επηρεάζουν τον τρόπο που οι νέοι αντιλαμβάνονται και αξιολογούν τον εαυτό τους.
Οι μαθητές/τριες Αναστασιάδης Ιωάννης (Α΄ Γυμνασίου) Ιορδανίδου Μελπομένη (Β΄ Γυμνασίου) Μπερμπέρογλου Χρυσάνθη (Γ΄ Γυμνασίου) Αραμπατζή Πολυξένη (Γ΄ Γυμνασίου) Γκαβούδη Λάμπη Σοφία (Γ΄ Γυμνασίου) και οι εμψυχωτές καθηγητές τους κα Αμανατιάδου Γεωργία και κος Ιακωβίδης Κωνσταντίνος, παραβρέθηκαν στην ειδική τελετή που έγινε την Τρίτη 11 Φεβρουαρίου 2020 (Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου) στο αμφιθέατρο «Ζακλίν ντε Ρομιγί» του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στην Αθήνα. Μετά την ομιλία της υπουργού κ. Κεραμέως και παρουσία όλων των εμπλεκόμενων φορέων και των εκπροσώπων της πολιτείας παρέλαβαν τους τίτλους βράβευσης.
Όσοι θέλουν να μάθουν να δακτυλογραφούν με τυφλό σύστημα μπορούν να ξεκινήσουν τα μαθήματα πατώντας εδώ.
Σε κάθε μάθημα το ποσοστό επιτυχίας θα πρέπει να είναι πάνω από 95%
Συμβουλές για επιτυχία: Όταν εξασκήστε στη δακτυλογράφηση, μην κοιτάτε το πληκτρολόγιο, ούτε καν για λίγο! Να κοιτάτε μόνο στην οθόνη. Η βασική θέση μπορεί να βρεθεί εύκολα, χωρίς ματιές στο πληκτρολόγιο. Απλά νιώστε τις χαρακτηριστικές γραμμές στο «F» και στο «J». Στα πρώτα μαθήματα δακτυλογράφησης, τα γράμματα προς εξάσκηση δεν θα σχηματίζουν λέξεις. Όσο εξοικειώνεστε με τα πλήκτρα, οι «αληθινές» λέξεις και προτάσεις θα χρησιμοποιούνται. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος για να δακτυλογραφείτε σωστά. Να θυμάστε να τεστάρετε περιοδικά την ταχύτητά σας. Με τα τεστ δακτυλογράφησης, μπορείτε να ελέγξετε, τόσο την πρόοδο στην ταχύτητα, όσο και στην ακρίβεια. Ο αριθμός λέξεων ανά λεπτό δείχνει το επίπεδο δακτυλογράφησής σας. Αν παραμένετε δυσαρεστημένοι με τα αποτελέσματα, πηγαίνετε πίσω στους δάσκαλους δακτυλογράφησης και συνεχίστε την πρακτική!
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές μας, Παγαρτάνη Κωνσταντίνο, Μπουρβάνη Πέτρο, Λεπτοκαροπούλου Άννα, Νικολαίδου Ιωάννα, Καλαντζίδη Μηνά, Δάμτσα Τζανέτ, Εμμανουηλίδη Νικόλαο, Ελευθεριάδου Δέσποινα και στους εκπαιδευτικούς Αμανατιάδου Γεωργία και Ιακωβίδη Κωνσταντίνο για τη μεγάλη τους επιτυχία στον Πανελλήνιο ΔιαγωνισμόECOMOBILITY για την Οικολογική και Ανεμπόδιστη Μετακίνηση, που διακρίθηκαν ανάμεσα σε ομάδες μαθητών από 31 Σχολεία από 28 πόλεις της χώρας. Συγκεκριμένα η οκταμελής ομάδα του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης έλαβε:
Το 1ο Βραβείο δραματουργικής-θεατρικής έκφρασης, με το οποίο οι μαθητές μας θα φιλοξενηθούν στο ECOCAMP που διοργανώνει κάθε χρόνο το ECOCITY την τελευταία εβδομάδα του Ιουλίου στα Καλάβρυτα.
Την 2η Θέση Πανελλαδικά στο Διαγωνισμό ECOMOBILITY για το σύνολο της εργασίας και της παρουσίασής της.
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας, γονείς και κηδεμόνες σας πληροφορούμε ότι σύμφωνα με πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Παιδείας (Φ.25/103373/Δ1/22-6-2018) δεν επιτρέπεται οι μαθητές να έχουν στην κατοχή τους εντός του σχολικού χώρου κινητά τηλέφωνα ή οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας εικόνας και ήχου.
Συνεπώς, όποιος χρειαστεί να επικοινωνήσει με τους γονείς του, θα απευθυνθεί στο γραφείο της διευθύντριας για να χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο του σχολείου. Από την άλλη οι γονείς, αν χρειαστεί να επικοινωνήσουν με το παιδί τους, θα καλέσουν το σχολείο και το σχολείο θα φροντίσει ανάλογα.
Έχοντας υπόψη τις διατάξεις του άρθρου 45 παρ. 3 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167), αποφασίζουμε :
Καθορίζουμε ως εξής τα θέματα που αναφέρονται στη συγκρότηση των μαθητικών κοινοτήτων των σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, στα όργανα και στη διαδικασία εκλογής τους, καθώς και στον τρόπο συμμετοχής τους στην οργάνωση της μαθητικής ζωής.
Υπουργική απόφαση 10645/ΓΔ4/23 Ιανουαρίου 2018, ΦΕΚ 120 με θέμα: «Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.»
Άρθρο 31
Παιδαγωγικά μέτρα και ενέργειες παιδαγωγικού χαρακτήρα
Ενέργειες αντιμετώπισης κάθε παρεκκλίνουσας συμπεριφοράς
Κάθε ημέρα απουσίας από το σχολείο σημαίνει και τόσες απουσίες, όσες ήταν και οι ώρες μαθήματος. Με άλλα λόγια, αν κάποιος απουσιάζει μια ημέρα που έχει 7 ώρες μάθημα, θα πάρει 7 απουσίες, αν απουσιάζει μια ημέρα που έχει 6 ώρες μάθημα, θα πάρει 6 απουσίες.
Αν την ημέρα της απουσίας το σχολείο πήγε εκδρομή, πόσες απουσίες παίρνω;
Ο χώρος εμπλουτίζεται σταδιακά με υλικό από τις δραστηριότητες του σχολείου, τα διάφορα προγράμματα, τις εργασίες. Παράλληλα δημοσιεύεται υλικό σχετικό με τα μαθήματα, αλλά και με τα ενδιαφέροντα των μαθητών, όπως τραγούδια, κείμενα, ποιήματα, ανέκδοτα κτλ. Ελπίζουμε ο χώρος να είναι μια καλή πηγή πληροφοριών αλλά και ψυχαγωγίας.