Δείτε τα έργα των μαθητών/τριών της Α΄ τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης στο μάθημα της Τεχνολογίας τη σχολική χρονιά 2023-24 στον παρακάτω σύνδεσμο: E-book Technology Lab.
|
Στα πλαίσια του νέου θεσμού των Εκπαιδευτικών Ομίλων σύμφωνα με την Υ.Α.102939/ΓΔ4/2022 ΦΕΚ 4509/Β/25-8-2022, τη σχολική χρονιά 2023-2024, λειτούργησε στο σχολείο μας -μετά από έντονο ενδιαφέρον μαθητών/τριών αλλά και σχετικής παρότρυνσης εκπαιδευτικού- Εκπαιδευτικός Όμιλος σχετικός με την Αστρονομία και πιο συγκεκριμένα με την ψηφιακή αφήγηση με χρήση της πλατφόρμας DiSTARS της Omegatech. Για το σκοπό αυτό συστήθηκε ομάδα αποτελούμενη από τις Αμαξοπούλου Μυρτώ, Βασιακάκη Αικατερίνη, Λάκο Κλαούντια, Μιχαηλίδου Νεφέλη, Ορμάνη Μαρία και Παπαδοπούλου Αικατερίνη μαθήτριες της Γ΄ τάξης (τμήματα Γ1 και Γ2) οι οποίες συνεργάστηκαν αρμονικά και με ενθουσιασμό για το τελικό προϊόν. Την ευθύνη του Εκπαιδευτικού Ομίλου είχε η κα Αμανατιάδου Γεωργία ΠΕ83, ως συντονίστρια και διαχειρίστρια. Μέντορας - υποστηρικτής του εκπαιδευτικού ομίλου ο καθηγητής κος Λαζούδης Άγγελος του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Στόχος του Ομίλου Αστρονομίας ήταν η εμπλοκή σε ένα ενδιαφέρον/καινοτόμο πρόγραμμα καθώς και η εξοικείωση με την ψηφιακή πλατφόρμα DiSTARS που συνδυάζει την παραδοσιακή αφήγηση με πολυμέσα και εργαλεία τηλεπικοινωνίας. Η πλατφόρμα επιτρέπει στους μαθητές/τριες να εργαστούν ομαδοσυνεργατικά και να δημιουργήσουν ψηφιακές ιστορίες με πλούσιο οπτικοακουστικό υλικό και ψηφιακά τρισδιάστατα αντικείμενα. Δίνεται η δυνατότητα σχεδιασμού μιας βιώσιμης αποικίας στον πλανήτη Άρη με χρήση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας (Unity). Οι ψηφιακές ιστορίες είναι πολυμεσικές ταινίες που συνδυάζουν φωτογραφίες, βίντεο, κινούμενες εικόνες, ήχο και κείμενο. Η τρισδιάστατη αποικία συνδέεται με το ηλεκτρονικό βιβλίο (μέσα από τις σελίδες του μπορεί κανείς να επισκεφτεί την αποικία) και αποτελεί κομμάτι στης ιστορίας. Στην ψηφιακή πλατφόρμα αφήγησης DiSTARS της εταιρίας Omegatech, οι μαθήτριες του Ομίλου Αστρονομίας του σχολείου μας ομαδοσυνεργατικά δημιούργησαν δύο ψηφιακές ιστορίες εμπλουτισμένες με οπτικοακουστικό υλικό και ψηφιακά τρισδιάστατα αντικείμενα. Οι ψηφιακές ιστορίες δημοσιεύθηκαν στην ψηφιακή πλατφόρμα -The DiSTARS platform, http://distars.omegatech.gr- Η ομάδα του Ομίλου με την καθοδήγηση εκπαιδευτικού, σχεδίασε μία βιώσιμη αποικία στον πλανήτη Άρη με χρήση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Αυτή η τρισδιάστατη αποικία συνδέεται με το ηλεκτρονικό βιβλίο της ψηφιακής ιστορίας. Το Ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα DiSTARS, http://www.distars.eu/ στοχεύει σε μια ολοκληρωμένη ενσωμάτωση των τεχνών (Arts) και του STEM προσομοιώνοντας τους τρόπους με τους οποίους επιστημονικά θέματα συνδέονται με τον πραγματικό κόσμο. Στις 28 Μαΐου 2024 ημερομηνία λήξης των μαθημάτων για τη φετινή σχολική χρονιά, στο χώρο του αμφιθεάτρου του 3ου Γυμνασίου, παρουσιάστηκαν με χρήση βιντεοπροβολέα στην ολομέλεια της σχολικής κοινότητας οι εργασίες - ψηφιακές ιστορίες του Ομίλου Αστρονομίας με τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου. Δείτε εδώ την παρουσίαση. |
Στην ψηφιακή πλατφόρμα αφήγησης DiSTARS της εταιρίας Omegatech, οι μαθήτριες του Ομίλου Αστρονομίας του σχολείου μας ομαδοσυνεργατικά δημιούργησαν δύο ψηφιακές ιστορίες εμπλουτισμένες με οπτικοακουστικό υλικό και ψηφιακά τρισδιάστατα αντικείμενα. Οι ψηφιακές ιστορίες δημοσιεύθηκαν στην ψηφιακή πλατφόρμα -The DiSTARS platform, http://distars.omegatech.gr- Η ομάδα του Ομίλου με την καθοδήγηση εκπαιδευτικού, σχεδίασε μία βιώσιμη αποικία στον πλανήτη Άρη με χρήση της τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Αυτή η τρισδιάστατη αποικία συνδέεται με το ηλεκτρονικό βιβλίο της ψηφιακής ιστορίας. Το Ευρωπαϊκό εκπαιδευτικό πρόγραμμα DiSTARS, http://www.distars.eu/ στοχεύει σε μια ολοκληρωμένη ενσωμάτωση των τεχνών (Arts) και του STEM προσομοιώνοντας τους τρόπους με τους οποίους επιστημονικά θέματα συνδέονται με τον πραγματικό κόσμο. Στις 28 Μαΐου 2024 ημερομηνία λήξης των μαθημάτων για τη φετινή σχολική χρονιά, στο χώρο του αμφιθεάτρου του 3ου Γυμνασίου, παρουσιάστηκαν με χρήση βιντεοπροβολέα στην ολομέλεια της σχολικής κοινότητας οι εργασίες - ψηφιακές ιστορίες του Ομίλου Αστρονομίας με τη μορφή ηλεκτρονικού βιβλίου. Δείτε εδώ την παρουσίαση. Ομάδα 11 μαθητών/τριών της Γ΄, Β΄, και Α΄ τάξης με το όνομα Mak Brothers and new creators συμμετείχε επιτυχώς στο Moon Camp Challenge 2024, ένα εκπαιδευτικό και εμπνευσμένο σχολικό πρόγραμμα που χρησιμοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες μάθησης, δημιουργώντας διαστημικούς βιότοπους στη Σελήνη και στον Άρη, με τρισδιάστατη σχεδίαση και τεχνουργήματα. Οι μαθητές/τριες λάβανε πιστοποιητικό επιτυχούς συμμετοχής και τα έργα τους δημοσιεύθηκαν στη γκαλερί Moon Camp Project 2023-2024. Τον Ιούνιο 2024 θα συμμετάσχουν με άλλες ομάδες από 27 χώρες σε διαδικτυακή εκδήλωση με έναν αστροναύτη της E.S.A. (EUROPEAN SPACE AGENCY) Μαθητές από τη Γ΄ τάξη: Μακέδος Ηρακλής, Μακέδος Κωνσταντίνος Μαθήτριες από τη Β΄ τάξη: Κεστελίδου Πολυξένη, Ντάλτα Ιωάννα, Μπάτσι Μαρκέλλα, Μπόρσι Ειρήνη, Μπίμπα Αντέλα, Μιχαηλίδου Ευαγγελία, Κερσία Στεφανία, Κάτσι Λάουρα. Μαθητής από την Α΄τάξη: Κοντελετσίδης Μάνος Μέντορας: Αμανατιάδου Γεωργία ΠΕ83 |