ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΤΕΙΧΩΝ

και των πολιτισμών

Αρχική σελίδα Χρονιές 2020-2021 Εργασίες μαθητών, -τριών

Το σχολείο μας συμμετείχε με 12 μαθήτριες/μαθητές της Γ' τάξης στο πρόγραμμα του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης ΞΕΝΑΓΟΙ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ. 

Στόχος του προγράμματος ήταν να δημιουργηθεί ένας διαδραστικός χάρτης της Θεσσαλονίκης στον οποίο οι μαθήτριες/μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων θα παρουσιάζουν με κείμενο και ηχητικό αρχείο ένα σημείο της πόλης μας σε μία ή περισσότερες γλώσσες.

Ως σχολείο παρουσιάσαμε τα παρακάτω σημεία:
1. Άγιος Δημήτριος, Χρήστος Αναγνώστου
2. Βρύση στο Τσινάρι, Βασίλης Αντίνου
3. Άγιος Νικόλαος Ορφανός, Μαργαρίτα Αργυροπούλου
4. Βρύση στην Οδό Ολυμπιάδος, Αστάρτη Τσιόμα Δάμτσα Ανυαέλε
5. Οικία Κεμάλ, Παναγιώτης Δεμερτζόγλου
6. Λαοδηγήτρια, Έλι Κουμαρέλη
7. Κόκκινη Βρύση, Χάρης Κωνσταντινίδης
8. Όσιος Δαυίδ, Λία Μαυρονάνου
9. Αλατζά Ιμαρέτ, Μέλπω Ελευθεριάδου
10. Αγορά Καπάνι, Μένη Ιορδανίδου
11. Άγαλμα Βιζυηνού, Ανδέας Σακουλιάν
12. Ρωμαϊκή Αγορά, Σταμάτης Σταματιάδης.

Μπορείτε να δείτε τον διαδραστικό χάρτη πατώντας εδώ.

 

Δείτε την εργασία των μαθητριών Πολατσίδου Ηλιάνας και Σκουρκέα Ηρώς του Α2 για τη διατροφή των Ελλήνων κατά την περίοδο του 1821 στο πλαίσιο του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://we.tl/t-qHLpmelwyh

1) Εργασίες μαθητών Α' τάξης στο μάθημα της Γλώσσας για την 'πολυτροπικότητα' των κειμένων
ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΤΗΤΑ

2) Εργασίες μαθητών της Α' τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το απόσπασμα

"Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς" της Μαρούλας Κλιάφα.


«Ο δρόμος για τον παράδεισο είναι μακρύς», Μαρούλα Κλιάφα
3) Εργασίες μαθητών της Α΄ τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το μυθιστόρημα 'Λεώνη' της Μαρίας Πυλιώτου.
4) Εργασίες μαθητών της Α΄ τάξης στο μάθημα της Λογοτεχνίας για το απόσπασμα 'Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο' από το μυθιστόρημα "Η εποχή των υακίνθων" της Τούλας Τίγκα.
"Τα πράγματα στρώνουν περισσότερο", Τούλα Τίγκα

Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου.

Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού.

Δείτε την εργασία του μαθητή Χρήστου Αναγνώστου:

Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου.

Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού.

Δείτε την εργασία των μαθητών Δεμερτζόγλου Παναγιώτη και Κωνσταντινίδη Χάρη.

Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου.

Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού.

Δείτε την εργασία της μαθήτριας Ιορδανίδου Μένης.

Εργασία στο μάθημα της Γλώσσας της Γ' Γυμνασίου.

Δόθηκε στους μαθητές και στις μαθήτριες ως πρόταση εργασίας να ιδρύσουν μια ΜΚΟ και να δημιουργήσουν μια ιστοσελίδα στην οποία να παρουσιάζουν την ταυτότητα της ΜΚΟ, τους στόχους της και να ζητούν την υποστήριξη του κοινού.

Δείτε την εργασία της μαθήτριας Αργυροπούλου Μαργαρίτας.

                                                                                                 1821-2021

 

Το   2021 γιορτάζουμε την επέτειο των 200 χρόνων από την Επανάσταση του 1821Η Επανάσταση του 1821 αποτελεί ένα γεγονός μεγίστης σημασίας , γιατί έδωσε στο Ελληνικό έθνος την ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ του και ένα  ΚΡΑΤΟΣ στην οικογένεια των εθνικών κρατών.

Oι μαθητές/τριες του Γ’2 τμήματος του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, αναλογιζόμενοι τους Αγώνες και τις Θυσίες των ηρώων του 1821, τους τιμούν με τον δικό τους  ξεχωριστό τρόπο μέσω των εργασιών τους που ακολουθούν.

 

                                                                                                                                          Η καθηγήτρια

                                                                                                                                            Ζιώγα Σοφία.

 

 

ΜΑΡΚΟΣ ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ (ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΔΟΥ ΜΕΛΠΟΜΕΝΗ)

ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΜΕΝΗ)

Η ΕΞΟΔΟΣ ΤΟΥ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ (ΝΤΟΥΝΟΥΣΗΣ ΑΝΤΡΕΑΣ)

ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 1 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ)

ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 2 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ)

ΜΑΝΤΩ ΜΑΥΡΟΓΕΝΟΥΣ 3 (ΤΑΦΕΚΗ ΜΑΡΙΑ)

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ (ΦΡΑΣΙΟΛΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)

ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (ΧΑΡΙΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ)

 



Το διήγημα της Ιορδανίδου Μελπομένης «Η παρατηρήτρια» εντάσσεται στην παραγωγή κειμένου για την 3η ενότητα της Γλώσσα της Γ' Γυμνασίου με θέμα «Είμαστε όλοι ίδιοι. Είμαστε όλοι διαφορετικοί». Η Μένη αποφάσισε να γράψει ένα διήγημα, για να αναδείξει τα ρατσιστικά στερεότυπα της κοινωνίας μας, της κάθε κοινωνίας.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΡΙΑ

Ελλάδα, Θεσσαλονίκη, Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Βρισκόμαστε στο 3ο Λύκειο Θεσ/νίκης, αυτή ήταν η τάξη μου, η θρυλική αίθουσα του Γ5 ή αλλιώς αίθουσα 43. Το γιατί είναι θρυλική θα το καταλάβετε στην συνέχεια. Νομίζω πως έφτασε όμως η ώρα για να σας γνωρίσω κάποια από τα παιδιά της τάξης μου.

Λοιπόν, δεύτερη σειρά θρανίων, θρανίο πρώτο, ο Γρηγόρης. Ο Γρηγόρης είναι το «φυτό» της τάξης, όπως τον αποκαλούν οι περισσότεροι. Στην πραγματικότητα είναι ένα ήσυχο παιδί που οι γονείς του το πιέζουν και του έχουν δώσει την εντύπωση πως το πιο σημαντικό πράγμα είναι να τον συμπαθήσουν οι καθηγητές ώστε να παίρνει πάντα σε όλα 20. Φυσικά και το ενισχύουν όλο αυτό χωρίς να τον αφήνουν, ακόμη και τώρα, να έχει κάποια άλλη ασχολία πέρα από το διάβασμα.
Στη συνέχεια έχουμε τον Θάνο και τη Σία δεύτερη σειρά προτελευταίο θρανίο. Αυτοί πάνε μαζί διότι είναι το κλασικό ζευγαράκι που τσακώνεται στο πρώτο διάλειμμα και στο σχόλασμα πάνε στην απέναντι καφετέρια για να φασωθούν. Είναι στην ίδια τοξική σχέση από το γυμνάσιο και απλώς φοβούνται να χωρίσουν γιατί τους βολεύει η όλη κατάσταση.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Σταματιάδη Σταμάτη.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Παρτσιλή Ιωάννας.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Μαυρονάνου Λίας.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Γερόπουλου Κωνσταντίνου.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αντίνου Βασίλη.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Ντουνούση Ανδρέα.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Κωνσταντινίδη Χάρη.

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών/τριών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ιορδανίδου Μελπομένης

Υπεύθυνος καθηγητής: Γιάννης Παπαθανασίου

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Φρασιόλα Γιώργου.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Δεμερτζόγλου Παναγιώτη.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ελευθεριάδου Μελπομένης.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Αργυροπούλου Μαργαρίτας.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Χαριτάκη Γιώργου.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Νεοκάζη Αλέξανδρου.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία της μαθήτριας Ταφέκη Μαρίας.

Περισσοτερα...

Εργασίες των μαθητών της Γ' τάξης του 3ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης, σχολικής χρονιάς 2020-2021 στο μάθημα Αρχαία από Μετάφραση, Ευριπίδη, Ελένη με θέμα: 

Ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάζεται η Ελένη στους τραγικούς ποιητές

Οι μαθητές/μαθήτριες ανέλαβαν να μελετήσουν μια τραγωδία, να γράψουν μια περίληψη του έργου και να παρουσιάσουν τον τρόπο με τον οποίο ο κάθε ποιητής σε κάθε έργο παρουσιάζει την Ελένη, αναφέροντας του σχετικούς στίχους και κάνοντας κάποιο σχολιασμό.

Διαβάστε στη συνέχεια την εργασία του μαθητή Αναγνώστου Χρήστου.

Περισσοτερα...

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Γ1 δημιούργησαν ένα χρονολογικό πίνακα με τα σημαντικότερα γεγονότα της επανάστασης του 1821 μέχρι την ίδρυση του ανεξάρτητου ελληνικού κράτους στις 3/2/1830.

 

Έγινε με το Padlet

Συνεργάστηκαν οι: Αλμανίδου Άννα, Αναγνώστου Χρήστος, Αργυροπούλου Μαργαρίτα, Δάμτσα Ανυαέλε Αστάρτη, Δεμερτζόγλου Παναγιώτης, Κουμαρέλη Ελισάβετ, Κωνσταντινίδης Χάρης, Νεοκάζης Αλέξανδρος

Οι μαθητές και οι μαθήτριεςτης Β΄τάξης της χρονιάς 2019-2020 λόγω της πανδημίας ολοκλήρωσαν τις δημιουργίες τους στην αρχή της φετινής χρονιάς.

Μπορείτε να δείτε τα έργα των μαθητών/τιών πατώντας εδώ.

Το κανάλι μας

youtube